Webwinkel
Hoe maak ik een account aan?
Rechtsboven in de menubalk zie je een Login icoon, klik hierop en je komt op onze inlogpagina terecht. Klik onder op aanmelden voor een nieuw account registratie.
Waarom is online bestellen niet mogelijk?
Op dit moment werken wij aan onze webshop en zetten we de nodige puntjes op de i. Meld je aan via e-mail en ontvang een melding als online bestellen beschikbaar is.
Waarom zijn er geen prijzen vermeld?
Omdat wij nog werken aan onze webshop en producten pagina is het helaas niet mogelijk om prijzen te zien.
Ik heb een andere vraag, hoe neem ik contact op?
Voor al je vragen kan je contact opnemen via e-mail. Mail je vraag naar klantenservice@slagerijramak.nl. Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Product
Zijn al jullie producten en vlees halal?
Ja, alle producten en vleessoorten wat wij verkopen zijn halal.
Wat wordt er bedoeld met Halal?
Met Halal bedoelen we dat vlees is geslacht volgens Islamitische voorschriften én aan andere Islamitische voorwaarden voldoet.
Hoelang is mijn vlees houdbaar in de koelkast?
Wij raden aan om vlees en/of kip na aankoop in onze winkel maximaal één dag te bewaren in de koelkast, en daarna te consumeren. Hoewel onze vlees en kip dagelijks vers bij ons binnenkomt is het koelproces van een koelkast en een koelcel niet hetzelfde.
Hoelang is mijn vlees houdbaar als ik het invries?
- Bewaartijd ingevroren rundvlees: 6 maanden.
- Bewaartijd ingevroren kalfsvlees, lamsvlees: maximaal 3 maanden.
- Bewaartijd ingevroren gehakt: 2 maanden.
- Bewaartijd ingevroren bereid vlees: 2 – 3 maanden.
- De ideale bewaartemperatuur voor vlees in de vriezer is -18 graden Celsius of lager
Kan ontdooid vlees uit de vriezer opnieuw worden ingevroren?
Wij persoonlijk raden het je niet aan, dit ivm hygiëne en omdat wij vinden dat het de gezondheid kan schaden. Vlees dat na ontdooien weer wordt ingevroren heeft meer kans op bacteriën.
De product die ik wil bestellen verkopen jullie niet, wat te doen?
Zoek je specifiek naar een product die je niet kan vinden maar liever wel had willen bestellen via ons? Laat het ons weten via e-mail, dan kijken wij naar de mogelijkheden.
Betaling
Welk betaalmethodes worden geaccepteerd?
Wij accepteren momenteel iDeal en PayPal. Contant en met pin (contactloos) betalen is mogelijk in onze fysieke winkel.
Hoe maak ik gebruik van een kortingscode?
Op dit moment kan er geen gebruik worden gemaakt van een kortingscode omdat online bestellen nog niet mogelijk is.
Contact
Staat je vraag er niet tussen?
Als je na het raadplegen nog steeds niet de vraag en antwoord gevonden hebt waar je naar zoekt, neem dan contact op met ons.